Til forsiden

Kaffemikklubben

Kaffemikklubben (også kaldet Kaffemikbanden) er en klub-i-klubben, som har til formål "at være et samlingssted for medlemmer af Tullamore Golf Club, som har interesse i at mødes og være sammen omkring golf, hyggeligt samvær, kaffe og blødt brød". Kaffemikklubben planlægger, organiserer og afvikler  golfturneringer, hvor der spilles en 9 hullers golfturnering og efterfølgende hygges med kaffe og brød i kluben. Kaffemikmatcherne afvikles på tirsdage med samlet gunstart kl. 9.30.

I periden 05 november til 25 marts 2014 er først start kl.12.00
Hele arrangementet tager ca. 2 timer. Kaffemikklubben arrangerer turneringer i golfsæsonen i perioden fra april til oktober.

Interesserede er velkomne
Interesserede, som ikke er medlem af Tullamore Golf Club's er også meget velkomne til at deltage i Kaffemikklubbens turneringer. Alm. turneringsfee er 50 kr. (inkl. kaffe og brød). Der betales en reduceret greenfeepris for 9 huller på 70 kr.
(normal greenfee er 140 kr.) udover den annoncerede turneringsfee.
Der spilles om en præmie for hver 5. deltager...Der er desuden præmie for nærmest flaget på hul 7.

Kaffemikmatcher
Er klubbens ugentlige 9 hullers golfturnering med det sociale i højsædet
- Hver tirsdag  efter 26.03 gunstart kl. 9.00.

Kom og vær med
Kaffemikmatcherne er for alle medlemmer af Tullamore Golf Club.
Matcherne spilles som 9 hullers Slagspil/Stableford.
Der spilles om én præmie for hver 5. deltager samt præmie for nærmest flaget på udvalgt hul.

Matchfee er 50 kr
. -
betales inden start.
Efter matchen er der kaffe og brød i klubhuset - dette er indeholdt i matchfee'en

- skal ske  via www.golfbox.dk
Senest dagen før kl. 12.00.
For mere info eller tilmelding kontakt Bjarne Winther - [email protected]

Kaffemikbanden