Til forsiden
Vandhazard hul 7.jpgklubhuset.JPGHul 9.JPG

Lady Day Klub

Velkommen til LADY DAY CLUB
Lady Day er en klub-i-klubben for alle "piger" i Tullamore Golf Club, uanset alder og handicap.

Klubbens formål er at:
- Arrangere månedlige turneringer for damer i golfsæsonen.
- Udbygge det sportslige og sociale samvær blandt kvindelige medlemmer af Tullamore Golf Club.

Sæson 2013
Lady Day Club spiller en 9 hullers turnering første gang den 30 april. Nye spilledatoer aftales herefter fra gang til gang
.Se opslag i klubhuset Efter golfen er der socialt samvær og hygge med kaffe & hjemmebagt brød/kage. Der vil være præmier til dagens to bedste spillere i A & B rækken. Turneringsfee er 50 kr.

Særlige turneringer
Udover de ordinære turneringer arrangerer vi særlige turneringer, hvor vi spiller 18 huller golf.
- Fx.Pink Cup
Lørdag d. 2. Juni 2013. En golfturnering for kvinder til fordel for kampen mod brystkræft.
(I 2012 deltog 125 klubber på landsplan, og 5.150 golfspillere samlede 3,1 mio. kr. ind til Kræftens Bekæmpelse. I Tullamore bidrog vi med 4580 kr.)

Er du dame i klubben eller i øvrigt har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte undertegnede.
Hold øje med turneringsopslag i klubhuset.

Vel mødt til en ny herlig golfsæson. Vi glæder os til at se "nye & gamle" - "unge & ældre" - "høje & lave", kort sagt alle piger som har lyst til sjov og hygge på golfbanen - også om onsdagen.

Tilmelding til turneringerne skal ske via Golfbox eller på tilmeldingsseddel i klubhuset.

Med kærlig hilsen
Tina Grace Herluf